החזרים
בלינאור אנו מחויבים לספק לכם חווית קניה חיובית. אם אינך מרוצה
לחלוטין מהרכישה שלך. אנו מציעים החזר ומדיניות
החזרות ללא בעיות, בכפוף לתנאים ולהגבלות הבאים:
אחריות להחזר כספי ל-60 יום
אנו עומדים מאחורי איכות המוצרים שלנו. אם אינך מרוצה מהרכישה שלך, תוכל לבקש החזר כספי תוך 60 יום מתאריך המסירה.
תהליך החזרה עבור המנשא של לינאור:
כדי ליזום החזרה ולבקש החזר, בצע את השלבים הבאים:
1. לפני השימוש במנשא, צלם תמונה ברורה של המוצר כשהוא חדש ובאריזתו המקורית.
2. השתמש במנשא לפי ההוראות המצורפות לחבילה ובצע את ההרכבה והשימוש בהתאם למדריך.
3. במידה והנך חווה בעיה עם המנשא, צלם תמונה ברורה של המנשא והבעיה הנראית לעין ושלח אלינו עם תיאור קצר של התקלה לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ במספר 053-5698859.
4. צוות שירות הלקוחות שלנו יבצע אימות ויבדוק את הפנייה.
5.לאחר האימות, במידה והפנייה מאושרת, תוכל להחזיר את המנשא לכתובת מחסני החברה (הכתובת תימסר על ידי שירות הלקוחות).
6.דמי המשלוח חזרה יהיו על חשבונך.
7. לאחר שהמנשא יגיע אלינו, צוות הבדיקה שלנו יוודא את תקינות המוצר והשלמות שלו.
8. אם ההחזרה מאושרת, נבצע החזר כספי בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח (הנמוך מביניהם), בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
ביטולים
במידה ואתה רוצה לבטל את ההזמנה שלך מכל סיבה שהיא, שלח לנו הודעה לוואצפ
053-5698859
שימו לב: נכון לתקופה זו, מחסנינו ממוקמים מחוץ לארץ והחזרת מוצר תחויב בשילוח עצמי על צד הלקוח למחסנים שלנו (ארץ - סין) ודמי ביטול עסקה על סה"כ 5%.
כתובת החזרה מדויקת תינתן בוואצאפ שירות הלקוחות שלנו.
במידה ומשלוח מגיע לנקודת איסוף ולא אספתם אותו בזמן והחבילה חזרה לחברת השליחויות, משלוח חוזר היא בעלות של 60₪.
שימו לב: ניתן לבטל הזמנה עד 24 שעות לאחר ביצוע ההזמנה.
במידה ועובר 24 שעות, לא נוכל לקבל את הביטול שלך, אנא וודאו שאתם פועלים לפי תקנון האתר שלנו כך שכולם יהיו מרוצים ולא מודאגים.
תוקף האחריות
האחריות חלה אך ורק על פגם מוצר ולא על פגמים אשר נגרמו על ידי שימוש אנושי אשר גרם לכך.
ביטוח משלוח ואחריות לשנה
במידה ובחרתם באופציה בעגלה של "ביטוח ואחריות לשנה" linaor תהיה אחראית על כך שאם קורה משהו למשלוח שלכם, כגון משלוח שאבד, אנו נשלח לכם משלוח חדש על חשבוננו, שימו לב כי הביטוח משלוח לא מחייב אותנו להחזר כספי / שליחה מחדש במצב של אי שביעות רצון, מוצר פגום וכדומה.
על מה חלה האחריות?
1. פגמים בייצור – במידה והמנשא שהתקבל פגום, קרוע, או בעל רכיב חסר.
2. נזק במשלוח – אם נגרם נזק למנשא במהלך המשלוח (בתנאי שנמסרה הודעה תוך 48 שעות מקבלת המוצר).
3. תקלות במוצר – פגמים בתפרים, ברצועות או בקליפסים שאינם נובעים מבלאי טבעי או שימוש שגוי.